søndag den 24. august 2008

head under water...

Ja det kan godt være, man ikke lige kan se det, hvis man ikke lige ved det, men jeg står rent faktisk på bunden af Nørresø, hvor der, hvis man er i tvivl, også er et skilt om vanddybden, og nej jeg står altså ikke på bådebroen, det er ren og skær synsbedrag! (og jeg er altså kun 1,67m)

I en del af mit liv er jeg på dybt vand, og i en anden del føler jeg mig fri som fisken, til at svømme hvorhen jeg vil, og har en fisk egentlig en vilje og hvor sidder dens retningssans, hvis den har sådan en? Jeg spø´r, fordi det vil jeg virkelig godt vide, for har en fisk disse egenskaber, så hit med dem, jeg har mistet mine for en stund, ja gad vide om det er for altid? det må ihvertfalde godt snart begynde at bekende kulør, så jeg kan få øje på, om jeg har dem eller virkelig har mistet dem...

Nå nå nå men én ting jeg kan konstatere er, at dem som kommer i min nærhed og er omkring mig, bliver nu alligevel inspireret af den her underlige fisk, som rent faktisk kan nogen ting hér på bunden af søen.

Skabe orden i øjnenes uorden, ikke klinisk orden, men en orden som er indbydende til at leve og lade leve, og min nye kære "sambo" Erik King of Art har grebet sit univers og er i gang med at gøre det indbydende for sig selv og andre.

King Art, han er virkelig sød, sådan som han nurser rundt, mens jeg gør det samme.

- hvorfor står der d.24.august 2008 i blog dato´en, når det er mandag d.25. i dag?? nå måske det ændrer sig eller også rabler noget måske alligevel for mig...

Ingen kommentarer: